Helaas kan een cadeautje soms niet in de smaak vallen of is het toch niet helemaal wat u van de glazen verwacht had. Het is bij ons mogelijk om binnen 14 dagen de glazen vrijblijvend te retourneren. De kosten voor het retourneren van de glazen zijn voor eigen rekening. Daarnaast verwachten we van u dat de glazen ongebruikt zijn en op dezelfde manier weer netjes verpakt retour gezonden worden. U mag hiervoor de originele doos gebruiken. Wilt u liever geen retour kosten betalen? U mag de glazen altijd persoonlijk op afspraak bij ons langs brengen in Lexmond. Als u de glazen gaat retourneren dient u eerst contact met ons op te nemen. Dit kan via info@rumglazenshop.nl Als we de glazen retour ontvangen hebben storten wij het geld inclusief de eventuele verzendkosten direct retour.
Glas kapot?
Helaas kan een glas ook kapot aankomen. Wij doen er alles aan om dit te voorkomen, maar een ongelukje kan altijd gebeuren. Gelukkig komt 95% van al onze glazen gewoon heel aan, maar wij hebben de bezorging natuurlijk niet helemaal in de hand. Als een glas kapot is hoeft u deze niet retour te sturen. Het enige wat u moet doen is binnen 48 uur een melding bij ons doen. Stuur hierbij een foto van de kapotte glazen en de verpakking. Zodra wij een melding ontvangen hebben sturen wij u gratis nieuwe glazen toe. Dit noemen wij een stukje service die u mag verwachten van een glaswinkel!