Verzenden

Heeft u een bestelling geplaatst in de Rum Glazen Shop? Als u dit op een werkdag voor 11.00 gedaan heeft dan zorgen wij ervoor dat uw pakketje dezelfde dag bij Post NL wordt afgegeven. Post NL bezorgd uw bestelling normaal gesproken de volgende dag bij u thuis. Uiteraard sturen wij u per e-mail een track & trace code. U kan uw bestelling zo eenvoudig volgen via de website van Post NL. De verzendkosten zijn voor eigen rekening. Wij brengen voor de verzending € 5,95 in rekening. Plaatst u een bestelling boven de € 50? Dan nemen wij de verzendkosten voor ons rekening.

Uw bestelling ophalen

Wilt u een bestelling ophalen? Geen probleem. Als u een bestelling plaatst kan u in het scherm in plaats van verzenden kiezen op ophalen. Let op wij hebben geen winkel en dit kan alleen op afspraak. Als u een bestelling met ophalen plaatst nemen wij contact met u op om een datum en tijd af te spreken. Als u kiest voor ophalen dan betaalt u uiteraard geen verzendkosten. Ophalen kan bij ons op afspraak in Lexmond.

Glas kapot?

Wij doen ons uiterste best om de glazen zo goed mogelijk te verpakken. Ongeveer 95% komt heel aan. Helaas bezorgen wij de glazen niet zelf en kan er wel eens iets misgaan ondanks de waarschuwingen aan de bezorger. Mocht er een glas kapot gaan dan hebben wij een breekgarantie. Het enige wat u hoeft te doen is een foto sturen van de kapotte glazen en de doos. Wij sturen u dan meestal binnen 24 uur gratis een nieuw paar glazen toe. U hoeft dus niet bang te zijn dat u geen garantie heeft als de glazen kapot aankomen. Let op u moet wel binnen 48 uur na ontvangst melden dat de glazen kapot zijn. Wij kunnen anders geen nieuwe glazen toesturen.